středa 12. února 2014

Why get thinner when you can get more dinner

bunda Bershka, triko Forever 21, mikina po dědovi, kalhoty Topshop, kecky už nevim

Každý, kdo mě aspoň trochu zná, moc dobře ví, jak já to mám s burgrama. Mám je ráda. Hodně ráda. Vlastně se po nich můžu utlouct, prostě je zbožňuju. Nejlepší je, když takovýho slaninovýho burgříka s čedarem, orestovanou cibulkou a barbecue omáčkou (důležité!!!) vezmu do ruky, ukousnu a vyteče ta šťáva! Občas (ok, vždycky, ale nechci znít jako úchylák) si pak touhle šťávičkou pokapu část hranolek. Taky uvnitř ocenim jeden dva plátky rajčete, protože tomu dodá svojí studeností a strukturou úplně jinej rozměr... Burgerový štamgast se ze mě stal asi v Americe, kde jsem si dávala minimálně jeden týdně. A proto není divu, že když jsem narazila ve Forever 21 na tohle triko, plesala jsem blahem a chtěla ho nosit pořád. I teď bych ho nosila klidně každej den, tak moc vřelej vztah já k tomuhle triku mám.


PS: Kdybych na něm mohla něco změnit, vyndala bych okurku.


↓↓↓





Tady ho už máme v celé své kráse, ten nejlepší burger co jsem kdy jedla! Pokud budete mít šanci navštívit Five Guys, NEVÁHEJTE!!!

3 komentáře:

  1. Musíš se stavit na jarním Dyzajn Márketu! Budou domácí burgry. Ještě tě pozvu znova abys nezapoměla! :D

    OdpovědětVymazat
  2. I really love the jeacket! I searched last year for a good leather jeacket but didn't found a nice one. Yours is gorgeous :)
    A shame that i can't understand your text ;D
    Lots of love from germany ;) ♡

    OdpovědětVymazat